Підтримка

image_print

Швидкість доступу до Інтернету різко знизилася ( по всіх сайтах )

Можливі причини:

Механічна проблема (неповний контакт на роз'ємах, пошкодження кабелю)

У Вас включений торрент- клієнт ( або інше програмне забезпечення, що завантажує канал зв'язку)

 Рішення:

Перевірте з'єднання комп'ютер - WI- FI- маршрутизатор (якщо є).

Перевірте цілісність кабелю. Якщо він пошкоджений, зверніться до ТОВ «ДВС-САТ»

Перевірте, який додаток може активно використовувати канал зв'язку - відключіть його. Або перезавантажте комп'ютер в безпечному режимі.

ПРОПАВ ДОСТУП ДО ІНТЕРНЕТУ?

1. Схема підключення - через роутер.

Незважаючи на те, що роутери відносяться до розряду високотехнологічних пристроїв, проблеми в їх роботі мають місце. Мабуть, це звичайна проблема будь-якої комп'ютерної техніки, яка через тривалу роботу, хоч і рідко, але все ж дає збої. При цьому, часто, може знадобитися просте перезавантаження роутеру, щоб такі проблеми зникли.

Стандартна інструкція з перезавантаження роутера.

  • Зайдіть у налаштування роутера, ввівши в рядку браузера адресу 192.168.1.1 або 192.168.0.1. У налаштуванні зазвичай окремою кнопкою винесена команда Reboot. Щоб перезавантажити роутер, натисніть цю кнопку. При її натисканні з'явиться попередження про те, що під час перезавантаження з'єднання буде перервано. Перезавантаження займає близько 1,5-2 хвилин. Якщо жоден із зазначених адрес сторінки налаштувань не підійшов, уточніть його у керівництві з експлуатації роутера. Втім, іноді не вдається увійти в налаштування якраз через збій у роботі пристрою. У такому випадку Вам знадобиться перезавантажити роутер примусово.
  • Щоб примусово перезавантажи ти роутер, вийміть шнур із мережі електроживлення. Тим самим Ви скасуєте всі встановлені з'єднання. Однак налаштування зв'язку з локальною мережею та Інтернет, прописані на сторінці параметрів пристрою, збережуться. Почекавши пару хвилин, включіть роутер назад у мережу, Ви побачите, що через деякий час він встановить нове з'єднання з Інтернет, яким можна користуватися в звичайному режимі.

2. Схема підключення - на пряму.

Стан підключення по локальній мережі:

1. Стан підключення по локальній мережі показує «мережевий кабель не підключений»:

  • перевіряємо, чи є підключення по локальній мережі на комп'ютері;
  • перевіряємо, чи добре підключений кабель до комп'ютера, чи не відходить коннектор;
  • якщо з'єднання так і немає, можливо, некоректно працюють драйвери на мережевої карти.

2. Стан підключення по локальній мережі показує жовтий трикутник «підключення обмежено або відсутнє».

  • перевіряємо налаштування протокол - інтернету TCP/IP, повинні бути прописані мережеві налаштування, якщо їх немає, прописуємо. Налаштування наведені у «Заяві про приєднання до договору» - видається при підключенні, або в «Особистому кабінеті». Можна також їх дізнатися, зателефонувавши у відділ тех. підтримки.

3. Стан підключення по локальній мережі показує, що дана IP-адреса вже існує в мережі: «конфлікт ip адреси».

У цьому випадку необхідно:

  • перевірити правильність написання мережевих налаштувань;
  • якщо налаштування прописані вірно, тоді Вам необхідно телефонувати у тех. підтримку - уточнити IP-адресу.

4. Стан підключення по локальній мережі показує: «дана IP-адреса вже призначена іншому адаптеру». У цьому випадку необхідно:

  • перевірити скільки активних підключень мається у папці «мережеві підключення», а також в яке підключення прописані мережеві налаштування;
  • на всіх підключених, крім використовуваного підключення по локальній мережі, прописати отримання ip-адреси автоматично;
  • якщо у папці «мережеві підключення» у Вас одне підключення по локальній мережі, але при прописуванні налаштувань все одно видається помилка, можливо раніше використовувалося інше підключення . У старому підключенні були прописані Ваші налаштування, але воно було видалено і тепер не відображається.

Для виправлення проблем із драйвером мережевої плати необхідно виконати наступні дії: пуск - всі програми - стандартні - правою кнопкою миші відкриваєте "командний рядок" - запуск від імені адміністратора. У вікні вводимо: netshintipreset resetlog.txt і тиснемо enter. Потім перезавантаження. Після цих дій налаштування на некоректно працюючому або віддаленому підключенні будуть видалені.

Якщо після всіх вищевикладених перевірок з'єднання з інтернетом не відновилося, за подальшою допомогою Вам необхідно звернутисяу відділ технічної підтримки.

Що впливає на швидкість Інтернета?

Швидкість Інтернет- з'єднання може бути нижче (ніж повинна бути за тарифним планом ) з ряду причин. Ось деякі з них:

1.Завантаженість web-сервера (велика кількість звернень до сайту, який Вас цікавить);

2.Штучне обмеження на пропускну здатність каналу web-сервера, до якого Ви звертаєтеся (використовується для того, щоб уникнути перевантаженості та подальшої недоступності ресурсу);

3.Віруси або програми, фільтруючі трафік, з можливістю обмеження каналу (брандмауери (firewall), антивіруси із вбудованими фільтрами трафіку, програми мереж p2p (torrent) тощо);

4.Неправильно налаштована операційна система або проблеми апаратного забезпечення, неправильно встановлені або застарілі драйвери для мережевої карти;

5.Коректність роботи проміжного мережевого обладнання (роутер та ін.)

6.Використання бездротового інтернету (Wi-Fi)

7.Якість «останньої милі». Під «останньою милею» мається на увазі ділянка від порту комутатора доступу, встановленого, як правило, в будинку абонента, до порту (мережевої карти) клієнта.

Даний перелік не може служити повним керівництвом по налаштуванню відповідних параметрів, він лише акцентує увагу користувачів на найбільш важливих моментах, які необхідно враховувати для отримання високих швидкостей доступу до Інтернету.

Очищення кеш-пам’яті та видалення файлів cookie

Якщо Ви виконали перевірку на доступність ресурсу в мережі та ресурс доступний, але Ваш браузер видає, що "Запитувана сторінка недоступна", то необхідно виконати наступні дії.

Іноді помилки, що виникають при подачі запиту до ресурсу в Мережі, можуть бути викликані інтернет-браузером. Щоб усунути помилки, можливо, необхідно очистити кеш-пам'ять і видалити файли cookie в браузері. Будь ласка, виконайте наступне.

Internet Explorer 6.0

  • Виберіть Інструменти (Tools), потім Налаштування Інтернету (Internet Options).
  • У вкладці Загальні (General) розділу Тимчасові файли Інтернету (Temporary InternetFiles) натисніть кнопку Видалити файли (DeleteFiles).
  • Виберіть Видалити кукі-файли (Delete Cookies).
  • Натисніть Закрити (Close).
  • Закрийте браузер.

Internet Explorer 7.0

  • Виберіть Інструменти (Tools), потім Видалити історію (Delete Browsing History).
  • У розділі Тимчасові файли Інтернету (Temporary Internet Files) натисніть кнопку Видалити файли (Delete Files) і виберіть Так (Yes).
  • У розділі Кукі-файли (Cookies) натисніть Видалити кукі-файли (Delete Cookies) і виберіть Так (Yes).
  • Натисніть Закрити (Close).
  • Закрийте браузер.

Internet Explorer 8.0

  • У меню Інструменти (Tools) виберіть Налаштування Інтернету (Internet Options).
  • Відкриється вкладка Загальні (General).
  • У вкладці Загальні (General) розділу Історія (Browsing History) натисніть кнопку Видалити... (Delete...).
  • Переконайтеся, що у вікні Видалити історію (DeleteBrowsingHistory) відмічені пункти Тимчасові файли Інтернету (TemporaryInternetFiles) та Кукі -файли (Cookies).
  • Натисніть кнопку Видалити (Delete) і перезавантажте браузер.

Google Chrome для Mac OS

  • Натисніть Chrome і виберіть Очистити дані відвідувань (ClearBrowsingData).
  • Переконайтеся, що відмічені пункти Очистити кеш (Empty the cache) і Видалити кукі та інші дані сайтів (Delete cookies and other site data).
  • Натисніть Очистити дані відвідувань (Clea rbrowsin gdata).
  • Закрийте і перезапустіть браузер.

Google Chrome для ПК з ОС Windows

  • Натисніть значок гайкового ключа (або решітку) у правому верхньому кутку і виберіть Налаштування (Options).
  • У вкладці Under the Hood натисніть Очистити дані відвідувань... (Clear browsing data...).
  • Переконайтеся, що відмічені пункти Очистити кеш (Empty the cache) та Видалити кукі й інші дані сайтів (Delete cookies and other site data).
  • Натисніть Очистити дані відвідувань (Clear browsing data).
  • Закрийте і перезапустіть браузер.

Firefox 3.0 для ПК c ОС Windows і Mac

  • Виберіть: Інструменти (Tools), потім Очистити особисті дані (Clear Private Data).
  • Переконайтеся, що пункти Кеш (Cache) і Кукі-файли (Cookies) відмічені.
  • Натисніть Очистити особисті дані (ClearPrivateDataNow).
  • Закрийте і перезапустіть браузер.

Firefox 3.5 для ПК c ОС Windows і Mac

  • Виберіть: Інструменти (Tools), потім Очистити недавню історію (Clear Recent History).
  • Переконайтеся, що пункти Кеш (Cache) і Кукі-файли (Cookies) відмічені.
  • Натисніть Очистити зараз (Clea rNow).
  • Закрийте і перезапустіть браузер.

Safari 3.0 і 4.0

  • Відкрийте Safari.
  • Виберіть: Очистити Кеш (Empty Cache).
  • Виберіть: Очистити (Empty) у діалоговому вікні Ви впевнені? (Are you sure?).
  • Виберіть: Налаштування (Preferences), потім у вкладці Безпека (Security) Показати кукі-файли (ShowCookies) і Видалити все (RemoveAll).
Меню Сайта